Argo Alaniit - Kas rohepesu on ajupesu?

Maailmas on tohutult palju häid inimesi – seda ilmestab heategevuseks suunatud raha kogus. Kahjuks satuvad heategijad tihti organisatsioonide otsa, kelle kavatsused pole siirad. Paralleeli võib tõmmata rohepesuga, firmad teavad, et maailmas on palju häid inimesi, kes tahavad südamest teha keskkonnale vähem kahju. Ettevõtted on avastanud, et neid inimesi saab ümber sõrme keerata läbi rohepesukuvandi. Reklaame on raske kontrollida, mida kõvemini ja rohelisemalt karjume, seda rohkem kliente ja raha saab. Kahjuks jäävad nii päriselt õiged algatused märkamata ja teeme endalegi teadmata keskkonnale hoopis rohkem kahju kui kasu. 

Rohepesust läbi närimine nõuab keskkonnateemalisi baasteadmisi, et tekiks oskus kriitiliselt mõelda ja paluda rohepesijatel mõõdetavalt tõestada oma väiteid. Tegelikult ei ole see üldse keeruline ning selles e-tunnis õpetab ettevõtte GreenDice asutaja ja tegevjuht Argo Alaniit selgeks baasloogikad, õpetab kriitilisemalt mõtlema ning purustab lihtsate küsimuste abil mõned avalikult kajastatud rohelised reklaamid. 

 

E-tunni loomist on toetanud Haridus- ja Teadusministeerium.

    Tunnikava eelvaade pildina

    Töölehe eelvaade pildina

ei meeldinud
meeldis
meeldis väga